Friday, August 14, 2009

Gol tv

Finalment ahir el govern Zp ha aprovat la tdt de pagament, cosa necessaria per a que els amics del president, Roures, Milikito, Buenafuente i els de Mediapro puguin començar a vendre el descodifiador a temps per al primer partit de lliga.

No se que ha passat amb la gent de Prisa, o sigui Digital +, que primer es deixen pendre la Premier i aquest any la xampions, un greu error que els dificulta competir amb el nou canal de Mediapro de pagament GOL TV.
Jo tinc Plus i m'agrada sobretot pel tema series pero es mes que possible que em decante per Goltv a l'hora de comprar un canal de futbol, ho he dit als de Digital + que , pagant el que pago pel seu canal em semblava malament tenir que pagar 15 euros mes pel Canal Liga i no m'han fet cas, malament perque hi ha gent que té el plus nomes pel futbol i perdran molts clients, haurien d'haver premiat la fidelització fent alguna rebaixa o fins i tot regalan el nou canal, es millor deixar de guanyar 15 euros que perdre un client que te'n dona 60 al mes.

Un altre tema seria que guanya el govern amb aquest amiguisme? Tots els ministres tindran Goltv gratuitament? tant que es queixaven els socilistes quant el PP va afavorir a Telefonica en el tema de les Plataformes digitals en contra de Prisa, i ara els del PSOE també fan el mateix, i també en contra de Prisa, tot i que ja no esta Polanco, que estic segur que les coses haguessin sigut molt diferents...

No comments: