Thursday, May 03, 2007

Expo Ebre

Ja ha passat la fira, ara es hora de balanç.
A mi realment, el pavelló m'ha agradat, crec que serà un espai molt bo per fer la fira.
Els comentaris de la gent al carrer n'hi ha de tot tipus, el general es que ha agradat molt el pavelló i no tant la fira, també hi ha els pares de nens petits que han patit el fang de les atraccions i estaben enfadats, també alguna ONG s'ha queixa't per la situació del seu estand.
Els altres no massa contents amb la fira són els veins de Bitem i Tivenys, que han patit les retencions en l'únic accés al seu poble.
Crec que a la fira hi ha hagut poca planificació, jo trobo a faltar moltes de les empreses punteres del nostre territori que van a fires pel món i no tenen un estand a la nostra fira, s'han de potenciar les empreses ja que sino només és una fira d'organismes oficials i principalment del mateix ajuntament que crec que n'ha fet un gra massa en autopromoció.
Crec que s'hauria d'ensenyar tot el pavelló, jo em vaig quedar en les ganes de veure tots els racons, totes les sales que poden haver.
Ara el que falta es una bona gestió del mateix, a veure qui organitza les coses que s'han de fer, el calendari que hi ha, i quin regim d'ús es dona al pavelló.
A mi com deia al començament, m'ha agradat però crec que el cost es massa elevat, ha costat massa, però com ha costat molts diners se n'ha de treure més profit i que en puguem disfrutar tots els tortosins i tortosines durant molts d'anys

No comments: