Wednesday, September 16, 2009

New York

29 Agost
El dissabte vam dedicar el dia per anar pel barris de Nova York,vam anar caminant per la 5º avinguda fins al Flatiron Building, vam caminar fins greenwich i el soho, chinatown i little italy.
Es un altra ciutat dins de Nova York, cases baixes, cap gratacels, son barris molt tipics i en cap de setmana et trobes sempre alguna fireta.



Per la tarda vam anar al Meseu de cera de Madam Toussant, on vaig poder fer aquesta foto.


30 Agost Diumenge
Vam aprofitar el diumenge per anar a una excursió organitzada fins Harlem, i poder veure una actuacio de Gospel en directe, a mes veure la catedral se St John Diví, passant per davant de l'edifici Dakota on vivia John Lennon. A més vam parar també al famós teatre Apol·lo de Harlem.

31 Agost
Aquest dilluns ultim dia sencer a la ciutat, mentre les meves companyes de viatge van anar a comprar els Oulets de New Jersey, jo vaig aprofitar per a anar a la ONU. Passant per la 5º Avinguda i la catedral de Sant Patrick una ultima vegada.


1 setembre
L'ultim dia pel matí vam aprofitar per fer les ultimes compres per la zona de Times Square, i com tot el bo s'caba ja teniem que anar cap a l'aeroport per tornar a la nostra vida normal.
Una cosa em queda clara , jo tornaré a NY, I love NY...

No comments: