Friday, July 11, 2008

Politica i Dona.

Avui el món de la política viu en un moments de canvis, s'han produit els congressos generals dels dos partits majoritaris a nivell estatal i ara es prepara el de Convergencia.



El que més m'ha cridat l'atenció en els canvis que s'han produit és l'ascens a la secretaria d'organització tant del PP com del PSOE de dues dones. Es casualitat aquest fet?



En la meva opinió no es casualitat, com tantes altres coses en política, el fet que el PP, el partit conservador elegueixi a una secretaria d'organització va fer que el PSOE es veigues obligat a fer el mateix, ojo sense treure cap merit a ninguna de les dues dones, tot i que em queda el dubte de si fossin homes amb la mateixa preparació i formació en aquest moment, els haguessin elegit?





Al meu parer el gran exit de les politiques d'igualtat serà quan no es necessitin aquestes polítiques, i aquesta premisa no se si es compartida per la majoria de la gent que treballa en aquests departaments. Fa falta un ministeri d'igualtat? No seria millor potenciar el ministeri d'educació en ensenyaments sobre la igualtat?
Jo no estic a favor de la descriminació positiva, tot i que penso que a vegades estas obligat a fer-la, però ha de ser d'una manera puntual en el temps, per tant estic en contra de les politiques de cupos, la famosa llei de paritat penso que no és positiva.
Hem d'arribar al moment es que no es miri si un és home o dona, que se'l valore per la seva valua politica o personal no pel sexe, i si en alguna llista electoral hi ha 70% de dones o homes perfecte.

No comments: