Wednesday, December 05, 2007

17. Dirty Dancing


Aquesta és una pel·licula de l'any 1987 que ens va marcar bastant a la gent de la nostra generació que ara rondem els 30, ja que ens va agafar en plena adolescencia.
El que més es recorda és la seva magnifica banda sonora o hauriem de dir recull de cançons, que li van permetre guanyar l'oscar aquell any.
Dels actors Patrick Swayze es va convertir en estrella a partir d'aquí, tot i que li duraria pocs anys la fama, va arribar a la cúspide de l'estrellat uns anys més tard amb Ghost.
L'altra protagonista la Jennifer Grey, nunca más se supo.
Ens explica la història de baby una noia de 17 anys molt inocent i el seu despertar sexual a les mans del professor de ball, i com inicien una relació arrel del ball.
Jo personalment li tinc un carinyo especial a n'aquesta peli ja que va ser una de les primeres que vaig tenir en video.
Tot i que els pentinats ja ens poden semblar un poc nyonyos, eren els 80, la música encara ara es fabulosa, especialment les cançons The Time of my life i She's like the wind interpretada aquesta pel mateix Patrick Swayze.
Recomano tornar-la a veure per reviure aquells estius especials de la nostra adolescencia.

2 comments:

Clara Àlvarez said...

Ja he perdut el compte de quantes vegades l'he vista!!! Gairebé em sé els diàlegs de memòria...

Cinta said...

Tot i que el que vaig a dir semble una mica cursi, és aquella pel·licula que quan ets adolescent i estas a l'edat del pavo esperes que et passi a tu, es a dir, desitges ser la Jenifer i trobar al teu príncep Patrick.
L'he vist moltes vegades i cada cop torno a la meva joventut.